Wednesday, June 3, 2009

Novine i pokloni


Nagradne igre i pokloni su isprobani način za štampane medije da povećaju ili očuvaju tiraž.

U vremenu medijske i/ili ekonomske krize medijskim kućama još draži.

Story, časopis o poznatima, ili kako ovu vrstu štampe neki nazivaju 'fabloid' (famous+tabloid) je u okviru 'Dizajnerskog meseca' napravio spoj između nekoliko domaćih kreatora i poznatih ličnosti i priredio poklone za čitateljke.

Kakvi su pokloni, dizajneri i časopis je stvar ukusa, ali rekla bih da su svo troje međusobno dobro uklopljeni i usklađeni sa vrstom publikacije i ciljnom grupom.

Slično kao što je i Elle eksperiment sa poznatim lepoticama bez šminke pogodio kolektivno raspoloženje.

No comments:

Metodologija fact-checking sajtova

Jedan tekst od pre pet godina, i dalje može biti koristan, mada su se stvari svakako izmenile u međuvremenu.  FACT-CHECKING SAJTOVI -...