Goran Cetinić, nezavisni konsultant, piše za newsletter Medija centra, u tekstu "Realnosti medijskog ambijenta Srbije":
Do 23. marta 2010 u Srbiji je zvanično registrovano 886 elektronskih, Internet i štampanih medija i identifikovano 186 piratskih (elektronskih) medija. Ukupno 1072 medija na 7,3 miliona stanovnika ili jedan medij na svakih 6.800 stanovnika Srbije. (...) Medijsko tržište Srbije je klasičan, školski primer saturiranog tržišta, jer tržište od 6.800 ljudi, kada bi svi i bili potrošaći medijskih proizvoda, ne osigurava nikome opstanak. Već dvadeset godina Srbija ima verovatno najveći broj medija po glavi stanovnika u svetu i 20 godina dugu permanentnu medijsku krizu.
Podsećam i na jedan raniji post o medijima u brojkama, prema podacima Agencije o privrednim registrima.
Cetinić je ovih dana objavio i tekst u Vremenu o stanju medija u Srbiji u 2009, te i njega preporučujem zainteresovanima.
No comments:
Post a Comment