![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjOXWeTkwq5ysPu6-m10ANkQs2v7HzQZO8b-UzaCCIC2pf6YKr91IJOuphzQnR-IPZBnZyZ0pa-AQFry89HWISOhqWrdy5at_lyJixo7d4wHIcYQFLYfhYg5NWZ4CPS5I3krx4VUQX_FpA/s320/newjournalists090119_2_560.jpg)
U opširnom tekstu New York Magazine piše o tome kako New York Times nastoji da šarolikom i sistematičnom upotrebom različitih vrsta sadržaja upotpuni svoj web sajt, privuče još veći broj posetilaca (već ima mesečno 20 miliona unique visitors), razvije direktniji odnos sa publikom i sve zajedno prevaziđe veliku krizu koja je zahvatila štampu širom sveta, uključujući i ovaj list.
Tekst nudi mnoštvo primera o onome što je već urađeno, uključujući raznolike upotrebe i prezentacija baza podataka, grafičkih rešenja, audio i video sadržaja i društvenih mreža.
No comments:
Post a Comment