Hrvatska za razliku od većine zemalja EU ima tek 6 neprofitnih radijskih postaja i niti jednu televizijsku. Zašto su mediji koji proizvode javnu vrijednost zanemareni i kako dalje?
Baš kao i u brojnim drugim slučajevima, neprofitne medije u Hrvatskoj prate relativno dobri zakoni, no čini se da tu prestaje sve ono dobro što možemo reći u ovoj priči. (...) Takozvani mainstream mediji su sve tabloidniji, no tiraže im neobjašnjivo padaju, pa se postavlja pitanje trebaju li komercijalni mediji postati neprofitni kako bi ostvarili profit. Ovom zgodnom doskočicom je predsjednik Hrvatskog novinarskog društva Zdenko Duka ukazao na svu zbrku hrvatskog medijskog prostora u kojem su neprofitni mediji, prvenstveno portali i radijske postaje, potpuno zanemareni.
Situacija je i sa mainstream i sa medijima zajednice vrlo slična i u drugim zemljama u regionu, Srbiji i Bosni i Hercegovini, o kojima sam već pisala.
O aktuelnim temama vezanim za medije trećeg sektora u Evropi, pogledajte u najavi Amarc konferencije koja će biti održana krajem februara.
/community alternative media, radio, web portals, Europe, Croatia, Serbia, Bosnia and Herzegovina/
No comments:
Post a Comment