Ariana Hafington (Arianna Huffington), kreatorka veoma uspešnog blog portala Huffington Post, veoma je oštro kritikovala tradicionalne medije obraćajući se u sredu studentima na Jejlu. Sve ono gde su tradicionalni mediji neuspešni nadoknađuju blogovi, smatra ona. Između ostalog, oni daju pravo glasa onima koji ga ne bi imali u tradicionalnim medijima:
Traditional news organizations have lost credibility because they have become too close to their sources, said Huffington, founder of the blog The Huffington Post. (...) “They are the dumb blondes of journalism,” Huffington said. “They let unparalleled access interfere with journalistic integrity.”
Rešenje je, po njoj, u hibridnim medijima:
“We are moving towards a hybrid future,” Huffington said, referring to a time when print, broadcast and online media are combined.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Metodologija fact-checking sajtova
Jedan tekst od pre pet godina, i dalje može biti koristan, mada su se stvari svakako izmenile u međuvremenu. FACT-CHECKING SAJTOVI -...
-
U Muzeju istorije Jugoslavije u toku je (do 1. avgusta), izložba Ženska strana . Izložba se bavi svakodnevnim životom žena u Jugoslaviji od...
-
Baš u vreme krize štampe poslednjih godina, pojavila su se dva filma koja su nam prikazala život u redakcijama - modnih magazina. U pitanju ...
-
Slično kao pokreti spore hrane , ili sporih gradova , pojavio se i pokret sporog blogovanja . U subotnjoj rubrici "Fashion & Style...
No comments:
Post a Comment