I pre globalne ekonomske krize, mnogi mediji su bili u problemu, ugroženi jačanjem interneta, tranzicijom i/ili nesnalaženjem sa njegovim profitabilnim korišćenjem za svoje potrebe. Sa recesijom, ta situacija se samo pogoršala.
Tako da su otpuštanja postala mnogo češća, a došlo se i do situacije da ugledni nedeljnik, kao što je Newsweek, obavesti zaposlene da će im Božićna zabava, umesto u decembru, biti organizovana u aprilu. (Hrvatska Vlada je, u cilju štednje, zabranila novogodišnje proslave u javnim preduzećima i ustanovama, i praznične poklone).
Govoreći o medijima i svetskoj ekonomskoj krizi, postoje i oni koji tvrde da su i mediji odgovorni, jer na dolazak krize nisu na vreme upozorili.
***
Kod nas je situacija nešto drugačija. Ako vodite medij u čijem upravljanju još uvek značajnu ulogu ima država, i ta država imenuje novi Upravni odbor koji zaključi da taj medij niste vodili dovoljno dobro, te raspiše konkurs za novog urednika, ta ista država može vas odmah posle smene postaviti za ambasadora u Kanadi jer...well...sutra je novi dan.
No comments:
Post a Comment