List Danas organizovao je prethodne nedelje konferenciju "Internet ekonomija" i na sajtu omogućio prilično multimedijalnih informacija o ovom skupu.
Izdvajam deo iz izlaganja Stojana Vatreša, direktora razvojnog centra B92 o internet planovima ove kuće u narednom periodu. Meni se čini da portal B92 već neko vreme stagnira u pogledu organizacije i prezentacije sadržaja, i atraktivnosti pojedinih segmenata, pa na njemu provodim sve manje vremena. Videćemo hoće li osim o marketinškim aktivnostima razmišljati i o ovom aspektu, a radoznala sam i šta planiraju u sferi društvenih mreža. Elem, evo pomenute priče:
Strukture prodaje i marketinga prelaze na Internet, zbog ogromnog broja podataka i uske segmentacije. Na Internetu imamo geotargeting, ali i najnoviju stvar: bihejvior targeting. Neko će umesto deset sekundi na televiziji platiti jednogodišnje pozicioniranje na Internetu i imaće neuporedivo veći efekat. Mi u B92 očekujemo veliki rast, bez obzira na ekonomsku krizu očekujemo da će broj posetilaca biti oko milion i po. Zato nam trebaju rešenja. Nisam siguran da li u NIP postoji nešto za Internet tehnologije. Akcenat ćemo stavljati na nešto što će obeležiti Internet ovde u budućnosti, a to je social networking. To je mesto gde će Internet marketing da crpi podatke i da napravi biznis model.
O ulozi države:
Ono što nam fali u Srbiji je Internet monitoring, nacionalna agencija koja će tačno znati koliku koji sajt ima posetu i imati o tome zvanične podatke. To je praksa u celoj Evropi. Da li će nestati klasični mediji? Neće nestati, ali ovo je jedan od najjačih udaraca jer Internet je veoma moćan. Klasični mediji moraće da ulažu u nove servise da bi opstali. Kod klasičnih medija će biti dobro to što će imati online dostupnost, moći će arhivu da stave na sajt. Internet je suviše važan i bitan kako za nas, tako i za državu, i ona bi njime trebalo stalno da se bavi, a ne stihijski i sporadično.
No comments:
Post a Comment