Wednesday, February 10, 2010

Koji ćete tekst poslati?

Tekst o tome koji tekstovi iz novina najčešće postaju viralni (tj. koji se najčeće šalju prijateljima ili linkuju na društvenim mrežama) i sam je postao viralni. Videla sam ga već na dosta mesta, pa hajde da se i sama priključim trendu.
Dakle, istraživači Univerziteta Pensilvanija uradili su studiju o tome koje su tekstove Njujork Tajmsa čitaoci najčešće slali i postovali.

Rezultati su pokazali da tekstovi koji imaju najveće izglede da ih čitaoci šalju imaju ove odlike:

- duži tekstovi
- kvalitetni
- oni koji izazivaju divljenje
- tekstovi sa emocionalnim nabojem

Šta koja od ovih odrednica konkretnije znači, pogledajte u tekstu - akademskom ili novinarskom.

Što se mene tiče, u mailovima najradije šaljem recepte za hranu i koktele. A vi?

1 comment:

Vukašin Stojkov said...

Ja saljem smehotresni stuff ili vezano za posao.

Metodologija fact-checking sajtova

Jedan tekst od pre pet godina, i dalje može biti koristan, mada su se stvari svakako izmenile u međuvremenu.  FACT-CHECKING SAJTOVI -...