Friday, January 4, 2008
Kriza pažnje?
Većina nas, internet ovisnika, zna koliko se dužina i kvalitet pažnje koju smo spremni da posvetimo čitanju smanjuju. Izgleda da to sad znaju i ljudi iz štampe. Do mene je stigao decembarski broj italijanskog Vanity Fair. Na kraju svakog iole dužeg teksta ili intervjua ispisano je koliko je vremena u minutima pedviđeno za čitanje istog (pet, dvanaest, devetnaest...).
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Metodologija fact-checking sajtova
Jedan tekst od pre pet godina, i dalje može biti koristan, mada su se stvari svakako izmenile u međuvremenu. FACT-CHECKING SAJTOVI -...
-
U Muzeju istorije Jugoslavije u toku je (do 1. avgusta), izložba Ženska strana . Izložba se bavi svakodnevnim životom žena u Jugoslaviji od...
-
Baš u vreme krize štampe poslednjih godina, pojavila su se dva filma koja su nam prikazala život u redakcijama - modnih magazina. U pitanju ...
-
Slično kao pokreti spore hrane , ili sporih gradova , pojavio se i pokret sporog blogovanja . U subotnjoj rubrici "Fashion & Style...
No comments:
Post a Comment