Thursday, April 17, 2008

Ugled Politike?

Već neko vreme (primer jedan - scroll down za intro teksta, primer dva) traju iznenađenja na temu Politike i njenog (ne)profesionalizma, a sve vezano za slučaj izveštavanja o navodnoj imovini Nenada Bogdanovića i kasnijoj prepisci između Borisa Tadića i Politikine urednice. Obično se pominje da novini njenog ugleda, pa onda neki od glagola u odričnoj formi (ne priliči, ili već nešto...)
Što se mene tiče:
1. Politiki se čini prevelika usluga koncentrisanjem samo na ovaj slučaj.
2. Koji ugled?

1 comment:

popkitchen said...

Apsolutno si u pravu. Oni smatraju da je ugled neshto dato zauvek. A Gojko i Savle, Odjeci i reagovanja, devedesete, Hadzi Dragan Antic pre nego sto je postao free lance kubanski kulturni atashe.... Kod novog urednishtva mi se dopalo sto su uradili redizajn, kad su doveli Vesnu Roganovic da radi Kulturni dodatak (to sam prestala da pratim, u pocetku mi se bilo super), ali koja je to urednichka politika kad imash Vladu Arsenijevica i Marka Vidojkovica da pishu kolumne, pored Vulina, Bore Chorbe, Lazanskog i vechito prisutne MBM.

Svaka im chast na pravopisu, ali u krajnjoj liniji kad mi to treba ja chitam knjige.

Metodologija fact-checking sajtova

Jedan tekst od pre pet godina, i dalje može biti koristan, mada su se stvari svakako izmenile u međuvremenu.  FACT-CHECKING SAJTOVI -...