Thursday, April 3, 2008

Maximalno

Od kad sam nedavno uzgred pomenula da se Jelena Žeželj, učesnica drugog serijala Velikog Brata, slikala za Maxim, na blog je tražeći baš to došlo na stotine ljudi. Tako da nemam dilemu šta je u vezi medija većini najzanimljivije.
Toliko o zabavnoj funkciji. Što se tiče informativne vs. manipulativne uloge medija, preporučujem tekstove iz online sfere - jučerašnje postove Agit Pop i Ivana Bevca.
***
Takođe preporučujem, ljubiteljima, a možda i protivnicima, večerašnju emisiju B92 (22 h) "Fenomen Velikog brata":
"Emisija koja se bavi fenomenom Velikog brata snimana je tokom 2007. i 2008. godine. Kroz razgovore sa psiholozima, sociolozima, bivšim učesnicima, gledaocima, pokušava se istražiti uticaj i širi društveni aspekt ovog rijaliti šou programa.
Emisija pokušava da osvetli korene popularnosti Velikog brata ali se bavi i skandalima, ljubavima, odnosima, profilom ljudi koji gledaju i učestvuju u ovakvom programu kako kod nas tako i u svetu. U emisiji učestvuju: Tijana Mandić, psiholog; Veran Matić, glavni i odgovorni urednik RTV B 92; Ana Mihajlovski, voditeljka Emotiona, Zorica Tomić, sociolog; Sava Radović i Olja Karleuša, bivši učesnici Velikog brata i VB VIP, Srđan Mitrović, filmski montažer i reditelj...
Emisiju je režirao Petar Ilić."

No comments:

Metodologija fact-checking sajtova

Jedan tekst od pre pet godina, i dalje može biti koristan, mada su se stvari svakako izmenile u međuvremenu.  FACT-CHECKING SAJTOVI -...