Monday, December 8, 2008

Blicov optimizam


U uvodu za svoju listu "Najmoćniji u šoubiznisu 2008", Blic pokazuje iznenađujući (zbunjujući) optimizam:

"Nekako smo navikli da se poslednju deceniju reč moć vezuje uz političare, biznismene, javne i tajne službe. Međutim, kako je Srbija definitivno u zreloj fazi tranzicije iz „siromašne i samoizolovane“, ekonomski neozbiljne zemlje ka ozbiljnom partneru Evropske unije, menjaju se i profesije moćnika. Stoga je šou-biznis postao zaista vrlo unosan i ozbiljan posao, cenjen mnogo više nego stari, odomaćeni sinonim za nju - estrada. (...)
Ljudi koji su na našoj listi najmoćnijih u šou-biznisu u Srbiji lagano, ali sigurno kreiraju bolju sliku o našoj zemlji. Oni se bore za visoke rejtinge i tiraže, za masovnu naklonost publike, svesni ozbiljne komercijalizacije estrade. Oni ne žele više kič i šund, golišave estradne radnice, ne žele da budu upamćeni po skandalima i broju naslovnih strana tabloidne štampe."

For reality check - See picture.

3 comments:

popkitchen said...

PR je majka, a srpska sklonost da budes blizu onih koji imaju moc nije zakazala ni ovaj put. Blic koliko znam ima specijalne odnose sa Exitom (imaju prvenstvo objavljivanja vesti), kao i sa Emotionom (jedna novinarka iskljucivo pokriva njihove aktivnosti).
Nego, zanima me krijterijum po kome je ovo pravljeno - za Zeljka i Brenu, to je ocigledno lova. A za ostale - uticaj? uteruju ljude u bioskope, prodaju karte za koncerte?
U pravu si sto se tice optimizma, Cane iz Partibrejkersa je na visoj poziciji od Seke Aleksic. Samo tri mesta vise od Cece, koja je ispod Djuleta iz Van Goga. Ko je rekao da je rn'r mrtav?
Odosmo u EU i bez odmrzavanja trgovinskog sporazuma.

Goran Aničić said...

Koliko lupetanja na tako malo prostora ;)

Media Mix said...

Osoba koja je pisala ovaj uvodnik kao da nikad ni jedno izdanje ni Blica ni nekih drugih novina nije procitala, nego je upravo sletela sa nepoznate lokacije, popila PR kafica, sto sa politicarima, sto sa estradom, pa sela da pise.