Čuvena Tolstojeva rečenica o srećnim versus nesrećnim porodicama još jednom dobija potvrdu kada se govori o aktuelnoj krizi u svetu i u medijima:
- Od toga kako i da li stvaraoci u starim medijima i industriji zabave mogu da se prilagode tehnološkim promenama (treba li, npr. da smisle sadržaje pogodne da se objavljuju na Twitteru),
- do toga kako svetska finansijska kriza ne samo ugrožava poslove u medijima, već i proliferacija načina komunikacije ubrzava i pojačava paranoju od krize,
- dok u isto vreme Gwyneth Paltrow pokreće svoj online magazin koji je, kako primećuje kolumnistkinja the Daily Beast, pokrenut u najnezgodnije vreme i neretko predlaže stvari neprimerene ekonomskoj krizi.
- Na kraju, tu su i današnje vesti da bi se listovi kao što su Los Angeles Times, Chicago Tribune, pa i New York Times, mogli ubrzo naći pred bankrotom.
Ukratko, što više ovakvih stvari pročitate, to više ideja o Božiću u aprilu deluje kao optimistična opcija.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Metodologija fact-checking sajtova
Jedan tekst od pre pet godina, i dalje može biti koristan, mada su se stvari svakako izmenile u međuvremenu. FACT-CHECKING SAJTOVI -...
-
U Muzeju istorije Jugoslavije u toku je (do 1. avgusta), izložba Ženska strana . Izložba se bavi svakodnevnim životom žena u Jugoslaviji od...
-
Baš u vreme krize štampe poslednjih godina, pojavila su se dva filma koja su nam prikazala život u redakcijama - modnih magazina. U pitanju ...
-
Slično kao pokreti spore hrane , ili sporih gradova , pojavio se i pokret sporog blogovanja . U subotnjoj rubrici "Fashion & Style...
No comments:
Post a Comment