Tuesday, February 10, 2009
What Would Google DO?
Uticajan medijski stručnjak Jeff Jarvis, koga možete pratiti na blogu Buzz Machine, objavio je nedavno knjigu "What Would Google Do?" u kojoj (smelo) tvrdi da bi mnoge oblasti industrije i biznisa postizale mnogo bolje rezultate kada bi preuzele način funkcionisanja i koncipiranja posla koji je razvio Google.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Metodologija fact-checking sajtova
Jedan tekst od pre pet godina, i dalje može biti koristan, mada su se stvari svakako izmenile u međuvremenu. FACT-CHECKING SAJTOVI -...
-
U Muzeju istorije Jugoslavije u toku je (do 1. avgusta), izložba Ženska strana . Izložba se bavi svakodnevnim životom žena u Jugoslaviji od...
-
Baš u vreme krize štampe poslednjih godina, pojavila su se dva filma koja su nam prikazala život u redakcijama - modnih magazina. U pitanju ...
-
Slično kao pokreti spore hrane , ili sporih gradova , pojavio se i pokret sporog blogovanja . U subotnjoj rubrici "Fashion & Style...
3 comments:
Juče sam razmišljala o celom tom "web as a platform" konceptu. Mislim da je Google našao model koji će prešišati Microsoft za sigurno, time što nude apsolutno sve (pretraživanje, storage, mail servere ....), ali dokle to ide. Genijalna ideja za biznis, ali ovo sa Google bolnicama, školama i bankama mi sve deluje malo .... zlokobno?
Verovatno je Jarvis malo prenaglasio neke aspekte, radi pojacavanja utiska. U medjuvremenu je BusinessWeek ima temu i naslovnu stranu posvecen temi: Moze li Google (model) spasiti automobilsku industriju, i bilo je kriticara koji kazu: Ok, mozda se gospodin Jarvis razume u razne stvari, ali auto industrija nije jedna od njih...Anyway, zanimljiv je koncept za razmisljanje
Hm, mnogo je kompetencija barem u delu lociranja produktivnog biznis modela u opisanoj knjizi g Jarvisa.
Knjiga je manifesto nove poslovne filozofije primenjive u svim aspektima poslovanja, pa i života.
Kao i uvek i kao u svemu nije sve upotrebljivo, ali se iz svega može upotrebiti (po)nešto.
Pozd
D Dj
Post a Comment