Monday, February 2, 2009

PR i mediji


Iz IREX izveštaja o medijima u Srbiji:
Ocenjeno je da oko polovine informacija u medijima dolazi iz PR službi - U političkih ili ekonomskoj sferi.

Mislim da je naslovna strana najnovijeg Vremena jedan takav primer.
Unutra je intervju Milke Forcan o tome kako se provela na balu na inauguraciji Baraka Obame  - Kakva je bila muzika, garderoba, hrana, obezbeđenje i tako to. Nije neinteresantno, ali sumnjam da je novinarska znatiželja povod i razlog tog intervjua. Sličan je objavljen i u Politici, 30. januara.

update:
 O inauguracionim balovima i prisustvu Milke Forcanom na jednom od njih i u stranim PR publikacijama.

4 comments:

popkitchen said...

Milka je sponzorisala zabavu Princeze Leje?:) Loodilo.

Kad sam kupila poslednji broj Vremena, pomislila sam da se ostvarilo ono o cemu sam slusala ranije - a to je Delta kupila Vreme. Mada ono sto sam ja cula (ovo je pre par godina kruzilo), da ce da ih kupe i da ih pretvore u dnevnu novinu.

Anonymous said...

Jeste, bila je ta prica, posle su bili tracevi o malo drugacijem aranzmanu, a i redakcija je kupila novine, i tako, uglavnom, saradnja se razvija

Anonymous said...

Mislim da nije baš "kupljeno".
G-din Dragoljub Žarković je pred novu godinu imao intenzivan razgovor sa G-dinom Miškovićem na novogodišnjoj proslavi banke Intesa.
Svako radi na svom PR-u, a to izgleda da Delta i njeni predstavnici rade kako treba.
A nemam nikakve veze sa dotičnima :).

Anonymous said...

Nije u ovom slucaju problem sta rade PR sluzbe, vec sta rade mediji

Metodologija fact-checking sajtova

Jedan tekst od pre pet godina, i dalje može biti koristan, mada su se stvari svakako izmenile u međuvremenu.  FACT-CHECKING SAJTOVI -...