U godišnjoj analizi štampe koju sam radila za Ebart, postoji prilično zanimljivih činjenica o tome čime je i koliko štampa bila opsednuta ove godine, a ono što svi znamo pokazale su i brojke: Kosovo je u 2007. bilo tema broj jedan.
Ono je, svakako, bilo i tema zbog koje su se strani mediji bavili nama.
Tako je kampanju Ministarstva za Kosovo i Metohiju primetio i Njujork Tajms. Ideja agencije Dragoslava Bokana i kontekst u kome se ona sprovodi su, uostalom, krajnje specifični i teško ih je i ne primetiti.
Ono što je još zanimljivo u tom tekstu su pridevi kojima su opisana dva medija u Srbiji: Jedan je 'conservative newspaper', a drugi 'an independent news service'. Da li je svima lako da pogode o kome se radi, bez čitanja teksta? Da li se sa strane bolje vidi?
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Metodologija fact-checking sajtova
Jedan tekst od pre pet godina, i dalje može biti koristan, mada su se stvari svakako izmenile u međuvremenu. FACT-CHECKING SAJTOVI -...
-
U Muzeju istorije Jugoslavije u toku je (do 1. avgusta), izložba Ženska strana . Izložba se bavi svakodnevnim životom žena u Jugoslaviji od...
-
Baš u vreme krize štampe poslednjih godina, pojavila su se dva filma koja su nam prikazala život u redakcijama - modnih magazina. U pitanju ...
-
Slično kao pokreti spore hrane , ili sporih gradova , pojavio se i pokret sporog blogovanja . U subotnjoj rubrici "Fashion & Style...
2 comments:
Dragoslav Bokan, stvarno?
Ni manje ni vise!
Post a Comment